Hotel Camelia

Hotel Camelia

Localizare:   Hotelul este localizat in zona centrala a statiunii, la 200 m de plaja. Descriere:  Hotelul a fost renovat in 2005, dispunand de 57  camere dispuse pe 3 niveluri (parter si 2 etaje). Toate camere au dotari peste clasificarea hotelului, oferind turistilor un grad de confort ridicat la tarife foarte competitive. Hotelul nu dispune de restaurant propriu.  Terasele, restaurantele si locurile de agrement din statiune se afla la o distanta de cateva minute de strabatut pe strazi si alei umbroase, perfecte pentru plimbare.  Hotelul pune la dispozitie si o parcare proprie pentru autoturisme, gratuit, in limita locurilor disponibile. Plaja din dreptul hotelului este acoperita cu nisip fin, iar intrarea in mare este lina.  Camere: capacitate de cazare de 120 de locuri, la o clasificare de 2 stele, dispuse in 57 de camere impartite pe 3 niveluri, parter si 2 etaje.  Tipuri de camere: - camera dubla cu paturi twin parter - camera cu pat matrimonial etaj - camera cu paturi twin etaj Toate camerele au marimea de 13 mp, dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizoare cu ecran plat, internet wireless, plase antiinsecte la ferestre, racitor si suport exterior pentru uscarea hainelor si prosoapelor (camerele nu au balcoane), iar camerele de la etajele 1 si 2 sunt dotate cu aparate de aer conditionat.  Animale de companie: se accepta animale de companie; tarif 30 lei/noapte. Taxa de statiune se achita la receptie.
CAZARE
de la
EUR1887EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Camelia cm

Camelia cm

Localizare:   Hotelul este localizat in zona centrala a statiunii, la 200 m de plaja. Descriere:  Hotelul a fost renovat in 2005, dispunand de 57  camere dispuse pe 3 niveluri (parter si 2 etaje). Toate camere au dotari peste clasificarea hotelului, oferind turistilor un grad de confort ridicat la tarife foarte competitive. Hotelul nu dispune de restaurant propriu.  Terasele, restaurantele si locurile de agrement din statiune se afla la o distanta de cateva minute de strabatut pe strazi si alei umbroase, perfecte pentru plimbare.  Hotelul pune la dispozitie si o parcare proprie pentru autoturisme, gratuit, in limita locurilor disponibile. Plaja din dreptul hotelului este acoperita cu nisip fin, iar intrarea in mare este lina.  Camere: capacitate de cazare de 120 de locuri, la o clasificare de 2 stele, dispuse in 57 de camere impartite pe 3 niveluri, parter si 2 etaje.  Tipuri de camere: - camera dubla cu paturi twin parter - camera cu pat matrimonial etaj - camera cu paturi twin etaj Toate camerele au marimea de 13 mp, dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizoare cu ecran plat, internet wireless, plase antiinsecte la ferestre, racitor si suport exterior pentru uscarea hainelor si prosoapelor (camerele nu au balcoane), iar camerele de la etajele 1 si 2 sunt dotate cu aparate de aer conditionat.  Animale de companie: se accepta animale de companie; tarif 30 lei/noapte. Taxa de statiune se achita la receptie.
CAZARE
de la
EUR1779EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Camelia Cm

Camelia Cm

Localizare:   Hotelul este localizat in zona centrala a statiunii, la 200 m de plaja. Descriere:  Hotelul a fost renovat in 2005, dispunand de 57  camere dispuse pe 3 niveluri (parter si 2 etaje). Toate camere au dotari peste clasificarea hotelului, oferind turistilor un grad de confort ridicat la tarife foarte competitive. Hotelul nu dispune de restaurant propriu.  Terasele, restaurantele si locurile de agrement din statiune se afla la o distanta de cateva minute de strabatut pe strazi si alei umbroase, perfecte pentru plimbare.  Hotelul pune la dispozitie si o parcare proprie pentru autoturisme, gratuit, in limita locurilor disponibile. Plaja din dreptul hotelului este acoperita cu nisip fin, iar intrarea in mare este lina.  Camere: capacitate de cazare de 120 de locuri, la o clasificare de 2 stele, dispuse in 57 de camere impartite pe 3 niveluri, parter si 2 etaje.  Tipuri de camere: - camera dubla cu paturi twin parter - camera cu pat matrimonial etaj - camera cu paturi twin etaj Toate camerele au marimea de 13 mp, dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizoare cu ecran plat, internet wireless, plase antiinsecte la ferestre, racitor si suport exterior pentru uscarea hainelor si prosoapelor (camerele nu au balcoane), iar camerele de la etajele 1 si 2 sunt dotate cu aparate de aer conditionat.  Animale de companie: se accepta animale de companie; tarif 30 lei/noapte. Taxa de statiune se achita la receptie.
CAZARE
de la
EUR2015EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Camelia cm

Camelia cm

Localizare:   Hotelul este localizat in zona centrala a statiunii, la 200 m de plaja. Descriere:  Hotelul a fost renovat in 2005, dispunand de 57  camere dispuse pe 3 niveluri (parter si 2 etaje). Toate camere au dotari peste clasificarea hotelului, oferind turistilor un grad de confort ridicat la tarife foarte competitive. Hotelul nu dispune de restaurant propriu.  Terasele, restaurantele si locurile de agrement din statiune se afla la o distanta de cateva minute de strabatut pe strazi si alei umbroase, perfecte pentru plimbare.  Hotelul pune la dispozitie si o parcare proprie pentru autoturisme, gratuit, in limita locurilor disponibile. Plaja din dreptul hotelului este acoperita cu nisip fin, iar intrarea in mare este lina.  Camere: capacitate de cazare de 120 de locuri, la o clasificare de 2 stele, dispuse in 57 de camere impartite pe 3 niveluri, parter si 2 etaje.  Tipuri de camere: - camera dubla cu paturi twin parter - camera cu pat matrimonial etaj - camera cu paturi twin etaj Toate camerele au marimea de 13 mp, dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizoare cu ecran plat, internet wireless, plase antiinsecte la ferestre, racitor si suport exterior pentru uscarea hainelor si prosoapelor (camerele nu au balcoane), iar camerele de la etajele 1 si 2 sunt dotate cu aparate de aer conditionat.  Animale de companie: se accepta animale de companie; tarif 30 lei/noapte. Taxa de statiune se achita la receptie.
CAZARE
de la
EUR1962EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Camelia

Hotel Camelia

la 200 m de plaja vezi hotelul pe harta
Hotel Camelia, situat în inima stațiunii Jupiter, oferă cazare confortabilă cu o capacitate de 120 de locuri, împărțite în 57 de camere pe 3 niveluri. Clasificat cu 2 stele, hotelul dispune de camere dotate cu grup sanitar propriu, duș, televizoare cu ecran plat și internet wireless. Camerele de la etajele 1 și 2 sunt echipate cu aer condiționat, iar toate au plase antiinsecte la feronerie și racitor. Terasa hotelului, înconjurată de vegetație, oferă un spațiu ideal pentru relaxare, fiind o oază de liniște și aer curat. În ceea ce privește mesele, Hotel Camelia nu dispune de restaurant propriu, dar colaborează cu două restaurante din apropiere, unde oaspeții pot servi masa la cerere. Această opțiune permite vizitatorilor să se bucure de diverse preparate culinare locale, într-o atmosferă plăcută. De asemenea, în apropierea hotelului se află numeroase terase și locuri de agrement, ideale pentru a savura o băutură răcoritoare după o zi petrecută pe plajă. Stațiunea Jupiter oferă o gamă variată de atracții, inclusiv un parc acvatic cu piscine și tobogane pentru toate vârstele, un lac de agrement, locuri de joacă pentru copii și un teatru de vară. Oaspeții pot explora boutique-urile din zonă sau se pot bucura de plimbări pe străzile umbroase, care sunt la doar câteva minute distanță de hotel. De asemenea, hotelul dispune de parcare proprie gratuită, în limita locurilor disponibile, facilitând accesul vizitatorilor cu autoturismele. Check-in-ul se face la ora 17, iar check-out-ul până la ora 12. Este important de menționat că animalele de companie nu sunt acceptate în incinta hotelului, asigurând astfel un mediu liniștit pentru toți oaspeții.
CAZARE
de la
EUR2026EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Opal

Hotel Opal

Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR2216EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio

Hotel Rio

la 130 m fata de plaja. vezi hotelul pe harta
HOTEL RIO este situat in sudul litoralului din Romania, la intrarea in statiunea Jupiter - Cap Aurora, la 50 m de plaja si dispune de 39 de camere duble cu 2 paturi, 2 camere single si 18 garsoniere. Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Constructie noua, si-a deschis portile in anul 2004, hotel Rio, vine in intampinarea turistilor cu un excelent raport calitate - pret. Acesta are bar de zi, un restaurant cu o capacitate de 100 de locuri, terasa, sala de conferinte cu o capacitate de 96 de locuri si internet. Hotelul accepta animale de companie, talie mica, doar pe parter in limita locurilor disponibile. Tarif 30 ron/ zi MASA: restaurant propriu, mic dejun bufet suedez. Camerele sunt confortabile si indeplinesc toate dotarile necesare clasificarii unui hotel de 3 stele avand mobilier nou modern, baie proprie cu cabina de dus, internet, TV, minibar si telefon. Camerele de la etaj dispun de aer conditionat si balcon. Garsonierele sunt formate din living + dormitor, baie proprie cu dus, TV, minibar, aer conditionat, telefon si balcon. Facilitati copii In camera cu 2 adulti: Copiii 0 - 3 ani beneficiaza de cazare gratuita ( daca nu se solicita pat suplimentar ); Copiii 3 - 5 ani , cazare gratuita daca nu se solicita pat suplimentarvor achita MICUL DEJUN in valoare de 20 de lei / zi Copiii 5-12 ani vor achita 50 lei/zi PATUL SUPLIMENTAR si 20 lei/ zi micul dejun Copiii peste 12 ani sunt considerati adulti si vor achita tarif intreg . Capacitate maxima camera dubla 2 adulti + 2 copii 0 - 5 ani; 2 adulti + 1 copil 5 ani CAZARE IN GARSONIERA Capacitate maxima 3 ADULTI 2 ADULTI + 2 COPII 0 - 12 ANI, cel de-al doilea copil achita micul dejun in valoare de 20 de lei
CAZARE
de la
EUR2018EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio Jupiter

Hotel Rio Jupiter

Hotelul Rio este situat in Jupiter, la 400 de metri de La Steaguri, si ofera o terasa, un restaurant si vedere la oras. Avand o gradina, hotelul de 3 stele are camere cu aer conditionat si WiFi gratuit, fiecare cu baie privata. Hotelul are camere de familie. Fiecare camera este dotata cu dulap si TV cu ecran plat, iar anumite unitati ale hotelului au balcon. La Hotelul Rio, fiecare camera este dotata cu lenjerie de pat si prosoape. Limbile vorbite la receptie includ engleza si romana. Punctele de interes populare din apropierea unitatii includ plaja Jupiter, Rezervatia de stejari „Stejarii Brumarii” si Paradis Land Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 64 km de Hotel Rio.
CAZARE
de la
EUR2018EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL OPAL

HOTEL OPAL

Hotel Opal*** pune la dispozitia turistilor un numar de 217 camere duble si 17 apartamente. Camerele au dotari specifice categoriei de 3 stele: TV LED, racitor, aer conditionat, internet. Toate camerele au balcon cu vedere la mare sau la padure. Serviciile de masa se asigura in Restaurantul complet renovat - amenajare moderna, cu linii noi pentru servirea meselor sub forma de buffet suedez, mobilier nou si pe terasa Opal (a la carte), care are vedere la mare. Restaurantul Opal gazduieste mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc si bere). Terasa Opal in aer liber este deschisa la pranz si cina, pentru servirea a la carte. In majoritatea serilor ambianta este asigurata de o formatie care canta live.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -09.09.2024 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat. Pentru momentele de relaxare, Hotel Opal pune la dispozitia oaspetilor sai o zona de lounge cu priveliste spre mare, amenajata cu mese de bar, bancute, umbrare si sezlonguri, precum si un teren de tenis cu zgura, deservit la cerere, de un instructor. PISCINA pentru adulti si copii are apa inclzit in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara.  ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRTRII PRIMITE DE LA RECEPTIE. Pentru copii sunt amenajate 2 locuri de joaca, unul interior (cu supraveghetor) si unul exterior. Saptamanal sunt organizate diferite activitati pentru cei mici.  Hotelul dispune de parcare cu o capacitate de 120 de locuri, gratuita  in limita locurilor disponibile.  Este permis accesul cu animale de companie de talie mica, taxa 55 lei/zi; Nu este permis accesul cainilor la piscina hotelului! Nu se poate valorifica masa in sistem fisa cont. Masa se achita pentru toate persoanele ocupante ale camerei.Check-inul se face la ora 18:00
CAZARE
de la
EUR2231EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal by the Sea

Opal by the Sea

Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR2488EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal

Opal

Hotelul Opal oferă o experiență de cazare deosebită, situată într-o zonă pitorească, între pădurea Comorova și Marea Neagră. Oaspeții se pot bucura de priveliști spectaculoase din camerele hotelului, care oferă un cadru perfect pentru relaxare. Faleza înaltă și golfurile crenelate, protejate de diguri, conferă un aer aparte acestei mici stațiuni, iar plaja din Cap Aurora, cu aspect de insulă tropicală, este ideală pentru familii, având zone cu apă puțin adâncă, perfecte pentru copii. Printre facilitățile hotelului se numără terase cu deschidere spre mare, unde oaspeții pot savura băuturi răcoritoare și mese delicioase, înconjurați de vegetație luxuriantă. Spațiile verzi și zonele de relaxare în aer liber sunt ideale pentru a petrece momente de neuitat în natură, profitând de climatul mediteranean care permite activități în aer liber din iunie până în septembrie. Camerele hotelului sunt dotate cu toate facilitățile necesare pentru un sejur confortabil, asigurând un mediu plăcut și relaxant. Oaspeții pot alege dintr-o varietate de tipuri de camere, fiecare oferind un confort deosebit și o atmosferă primitoare. În apropierea hotelului, turiștii pot explora diverse atracții locale, inclusiv plaje frumoase și activități recreative. Hotelul Opal este locul ideal pentru a savura preparate delicioase, oferind mese variate care reflectă tradițiile culinare locale, toate acestea într-un cadru de vis, perfect pentru o vacanță de neuitat.
CAZARE
de la
EUR2306EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal

Opal

Zona este pitorească, mai ales datorită reliefului spectaculos si a pozitionarii între pădurea Comorova şi Marea Neagra. Priveliştea din camera de hotel este superbă. Faleza inalta, golfurile crenelate, protejate de diguri ce se avanta adanc in mare, dau un aer aparte acestei mici statiuni. Plaja din Cap Aurora este fragmentata in golfuri mici cu aspect de insula tropicala, cu zone cu apa putin adanca, perfecte ca cei mici sa se poata bucura in voie de zilele insorite de vara. Accesul la plaja este facilitat de pozitia hotelului, fiind suficient ca turistii sa coboare din hotel pentru a face o baie de soare sau a se scalda in apa marii. Climatul mediteraneean al statiunii Cap Aurora, permite turistilor sa se bucure de terasele cu deschidere spre mare, de spatiile verzi cu vegetatie luxurianta si de spatiile de relaxare si divertisment in aer liber, de la inceputul lunii iunie si pana tarziu in septembrie.
CAZARE
de la
EUR2516EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal

Opal

Hotel Opal by the sea*** oferă o gamă variată de facilități pentru a asigura o experiență plăcută oaspeților săi. Cu 218 camere duble/twin, inclusiv 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE complet renovate, 20 camere Executive și 17 apartamente cu vedere spre mare, hotelul se dovedește a fi o alegere excelentă pentru familii și cupluri. Oaspeții pot beneficia de un teren de tenis, loc de joacă pentru copii și un Kids-club, toate în aer liber, asigurând distracție și relaxare pentru întreaga familie. Camerele sunt dotate cu facilități moderne, inclusiv televizoare LCD full HD, uscătoare de păr și băi renovate. Camerele Duble Superioare oferă o priveliște panoramică spre Marea Neagră sau pădurea Comorova, iar apartamentele sunt ideale pentru familii, având un living, dormitor și două balcoane. Designul modern și confortul sunt priorități în fiecare cameră, asigurând un sejur plăcut. În apropierea hotelului, oaspeții pot explora atracțiile naturale ale stațiunii Cap-Aurora, precum plajele cu nisip fin și pădurile din jur. Zona este perfectă pentru plimbări relaxante și activități în aer liber, oferind oaspeților oportunități de a se bucura de frumusețea naturii. Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri, oferă mese în sistem bufet suedez, cu preparate tradiționale și internaționale. Terasele cu vedere la mare sunt ideale pentru a savura un prânz sau o cină în aer liber, în timp ce se bucură de peisajul spectaculos. Meniul a la carte include preparate de tip Bistro și pizza coaptă la cuptor cu lemne, toate într-un decor plin de verdeață, asigurând o experiență culinară de neuitat.
CAZARE
de la
EUR2592EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Recif

Hotel Recif

A very nice option for those who like to be on the move! Hotel «Hotel Recif» is located in Neptun. This hotel is located in walking distance from the city center. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR2872EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Rio

Rio

Hotel Rio se află în Jupiter, la 2,1 km de Plaja Venus și la 44 km de Piaţa Ovidiu. Acest hotel de 3 stele oferă o grădină, precum și camere cu aer condiționat și WiFi gratuit, care beneficiază toate de o baie proprie. Acest hotel pune la dispoziție o terasă și o recepție deschisă non-stop. La acest hotel, fiecare cameră este echipată cu dulap pentru haine și televizor cu ecran plat. Baia proprie oferă articole de toaletă gratuite. La Hotel Rio, fiecare cameră este dotată cu lenjerie de pat și prosoape. Printre punctele de atracție populare situate în apropiere de Hotel Rio se numără Plaja La Steaguri, Plaja Jupiter și Rezervaţia "Stejarii Brumării". Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, situat la 64 km de acest hotel.
CAZARE
de la
EUR2806EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Callatis

Hotel Callatis

Localizare: Hotel Callatis 2** Neptun este situat la 545 de metri fata de plaja, pe aleea care separa cele doua lacuri din Neptun, in vecinatatea hotelurilor Istria si Sara. Parcul de distractii Paradis Land este la 500 metri de hotel.  Descriere: Hotel Callatis 2* Neptun: - 3 etaje - 97 camere duble (22 parter fara balcon si 75 etaj cu balcon) - camera bagaje - toate camerele au AC - mobilier balcon - patut bebe in limita disponibilitatii - plasa tantari - nu are lift Dotari camere: Camere duble: aer conditionat, mobilier, televizor LCD, cablu tv, minibar, bai cu dus, mobilier de balcon, wi-fi, pat cu latimea de 1.60 m.
CAZARE
de la
EUR3001EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Majestic Olimp

Majestic Olimp

Hotel Majestic, situat in Statiunea Olimp, ofera cazare de 3 stele, fiind ideal pentru familii si grupuri de prieteni. Cu 207 camere duble si 13 apartamente distribuite pe 13 etaje, hotelul asigura confort si relaxare. Camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV prin cablu, baie proprie si mini-bar, iar unele dintre ele ofera o priveliste incantatoare asupra gradinii sau a Marii Negre. Accesul gratuit la internet Wi-Fi in locurile publice adauga un plus de confort pentru oaspeti. Printre amenitatile hotelului se numara o zona de fitness, sauna, masaj, piscina in aer liber si teren de joaca pentru copii. Oaspetii se pot bucura de o terasa la soare si o gradina, precum si de un centru de wellness. Hotelul ofera divertisment de seara, club pentru copii, servicii de babysitting si animatori, asigurand o experienta placuta pentru toate varstele. De asemenea, exista facilitati pentru sporturi precum tenis de masa si karaoke. Restaurantul hotelului serveste un meniu a la carte, cu optiuni de diete speciale disponibile la cerere, iar barul ofera o selectie variata de bauturi. Oaspetii pot savura mese delicioase intr-un ambient placut, perfect pentru a se relaxa dupa o zi plina de activitati. In apropierea hotelului, turistii pot explora plaja si Lacul Neptun, precum si alte atractii din Statiunea Olimp. Cu o locatie excelenta si o gama variata de servicii, Hotel Majestic este alegerea perfecta pentru o vacanta de neuitat.
CAZARE
de la
EUR2932EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Majestic

Majestic

Situat in Statiunea Olimp, Hotel Majestic este situat la o distanta de 300 m de plaja si la 2,3 km distanta de Lacul Neptun. Locatia este excelenta pentru turistii care isi doresc o vacanta perfecta alaturi de prieteni sau familie. Gara Olimp se afla la 1,4 km distanta de Hotel Majestic, iar la 100 m se afla o statie de autobuz. Hotel Majestic Olimp ofera cazare in regim de 3 stele, in 207 camere duble si 13 apartamente repartizate pe 13 etaje. Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV prin cablu, baie proprie, mini-bar. Unele camere au vedere la gradina sau la Marea Neagra. Accesul la internet Wi-Fi in Hotel Majestic este disponibil gratuit in LOCURILE PUBLICE . Restaurantul Hotel Majestici serveste un meniu a la carte si meniuri cu diete speciale la cerere, iar barul ofera o selectie de bauturi. Oaspetii Hotel Majestic au la dispozitie o zona de fitness, sauna si masaj, teren de joaca pentru copii si piscina in aer liber. Suplimentar, Hotel Majestic ofera si terasa la soare, gradina, spa si centru de wellness, sala de fitness, divertisment de seara, club pentru copii, servicii de babysitting, animatori, karaoke, tenis de masa, camera de bagaje, receptie deschisa non-stop, seif, lift.
CAZARE
de la
EUR2932EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
CAZARE
de la
EUR3192EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
CAZARE
de la
EUR3192EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii